Nye Medlemmer

Randers Bykor søger løbende nye medlemmer

Randers Bykor - Nye medlemmer

Randers Bykor søger løbende nye medlemmer, og hører gerne fra folk der vil være med i koret.

Nye kormedlemmer kan optages efter en forudgående stemmeprøve, som foregår i forbindelse med en korprøve.

Nodekendskab er en fordel, da vi ofte synger store værker, hvor der er mange noder at lære.

Vi øver hver mandag kl. 18.30 - kl. 21.00 i festsalen på Randers VUC, Nålemagervej 110. Da vi har øvelokaler på VUC er der normalt ikke korprøver i skolernes ferier. Ændringer i tid og sted vil blive annonceret.

I forbindelse med koncerter, skal man regne med ekstra prøver, og vi møder i god tid før hver koncert for at synge programmet igennem og få de sidste detaljer finpudset.

For at høre nærmere kontakt formand Tove Wraa. wraa@hjarsbaek.dk tlf: +45 20279865